Hola a toots!!! Ens estem dutxant i ja estem apunt per anar a sopar! Avui tenim soup and chicken!!! I ens estem morint de ganes de fer bivac i dormir al pati avui a la nit!!!
Ens ho passem taaaan bé! Avui hem anat de viatge a l'ÀFRICA!!! Al mati ens hem estat tot el mati a la piscina fent una gimcana i molts i molts jocs súper divertits! Eiii i quina enveja que us farem ara... perquè les monitores avui ens han portat patates a la piscina! Llavors les llenties de dinar no eren tan bones... jeje
Després de dinar, hem estat una bona estona a l'habitació mentre les nenes de 5è ens han fet una obra de teatre i ens hem fet un tip de riure!!! Quan ens han avisat hem anat de seguida cap a la sala de jocs a fer joies, maquillatges i pentinats africans, i ho hem deixat tot apunt per l'espectacle que estem preparant per divendres quan vingueu!!!
Ah siii! Ja ens en oblidàvem! Em practicat els balls africans, brasilers i xinesos!!! Són súper divertits! Ja veureu!!! Havent acabat de ballar i quan ja estàvem ben suats, hem recollit i.... cap a la dutxa!!!
Avui a la nit tenim preparat un joc de pistes pel pati... Quines ganes!!!!
Un petó molt gros que ja s'acaba la cosa! Però també tenim ganes de veure-us...
dimecres, 5 de juliol del 2017
dimarts, 4 de juliol del 2017
SECOND DAY 2017
Heiiiii mummy and daddy! How are you? Nosaltres estem súper bé! Cada dia és més emocionant!! Avui sabeu on hem viatjat??? A L'ASIA!!! És per això que hem fet un kimono molt xulo al matí que ja tenim ganes d'ensenyar-vos perquè ens ha quedat xulíssim! Eiii!! I ahir a la tarda hem fet the cuiners!!!! I com que estem a l'Àsia... hem fet Sushiiiii!! Ha sigut una competició on guanyava el Sushi més deliciós i el més ben presentat! I no us creureu que el nostre jurat, que era el Chinese Chef, ho ha tingut súper difícil!!! Després hem anat a la piscina i ara estem dutxant-nos, posant-nos repelent dels mosquits i agafant forces per avui al vespre perquè ens espera una nit màgica!
Good night mum and dad! Us estimem molt!
dilluns, 3 de juliol del 2017
FIRST DAY 2017
Hola papes i mames! Ens ho estem passant súper be al Summer Camp! Això és súper divertit!!
Avui per començar a trencar el gel i per conèixer bé la resta de companys hem fet alguns jocs al pati i després ens hem posat a decorar our bedroom!! Hem passat més de dues hores decorant l'habitació! Hi hem tingut una feinada... Això sí! Han quedat xulíssimes!!!
Eii!! I sabeu què? No us ho hem pensat a dir! AVUI HEM VIATJAT AL BRASIL!! Així que a la tarda hem fet una samarreta dels colors del carnaval de Brasil!! I després de berenar... Hem fet el carnaval dels colors!!! Ha sigut espectacular!
Eii!! I sabeu què? No us ho hem pensat a dir! AVUI HEM VIATJAT AL BRASIL!! Així que a la tarda hem fet una samarreta dels colors del carnaval de Brasil!! I després de berenar... Hem fet el carnaval dels colors!!! Ha sigut espectacular!
Avui al vespre farem un pilot de jocs de nit... Quines ganes!!!! Ja us explicarem demà!
Un petonet molt gros i fins demà!
dimecres, 6 de juliol del 2016
THIRD DAY
Hello daddys!
Quin dia més complert! Però encara tenim molta energia per aquesta nit... Que les monitores ens diran qui han estat els guanyadors de la súper gimcana del matí i... SURPRISE SURPRISE.... Avui fem the magician show!!! Què serà??? Em sembla que farem moltes bestieses... Quines ganes!
Good night mums and dads, un petó GEGANT!
dimarts, 5 de juliol del 2016
SECOND DAY
We miss you a little bit, però ens ho passem molt bé.
GOOD NIGHT
dilluns, 4 de juliol del 2016
DILLUNS 4 - FIRST DAY-
Hello mums and dads!!!
Today hem fet algunes activitats de coneixença al matí, seguidament hem decorat les nostres habitacions i sabeu què? Hem descobert que tenim unes decoradores d'interior al summer camp! A continuació hem dinat uns macarrons boníssims i a la tarda ens hem anat a refrescar a la swimming pool. Aquesta nit ens espera un activitat molt divertida "Treasure Hunt".
divendres, 1 de juliol del 2016
DIMECRES 29 I DIJOUS 30
Vam arribar a una ermita preciosa! Allà vam fer malabars al matí i llavors vam menjar l'entrepà que ens havien preparat a la maleta. Tot seguit, vam fer tir amb arc, QUÈ DIVERTIT! Ens va encantar. Després de berenar pa amb un Kit Kat boníssim i una síndria fresca que ens van portar, vam fer uns jocs de orientació per la zona. Quan vam haver acabat, vam sopar i esperant que es fes fosc, vam fer Slackline.
I.. per fi va arribar el vespre... Vam fer un joc
de nit que anàvem en contra dels monitors! De poc els guanyem!!!Vam acabar el
dia sota la llum de les estrelles.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)